Nuffnang Adds

Friday 20 May 2011

PUNCA AMK batalkan rancangan buat protes di Utusan Malaysia

Setelah gagal mengadakan protes SHAM ketot menyerahkan memo kepada seekor lembu bagi cover line. haha



Angkatan Muda KEADILAN (AMK) gagal meneruskan rancangan mereka untuk melakukan protes terhadap Utusan Malaysia Jumaat ini dengan menghantar memorandum bantahan terhadap Ketua Pengarangnya kerana beberapa sebab.

1. Dilaporkan AMK gagal mendapat sokongan ahli-ahli PKR dan Pas untuk bersama-sama melakukan protes di hadapan pejabat Utusan Malaysia.

2. Menurut sumber yang dipercayai memberitahu pada pukul 10 pagi AMK telah sedaya upaya mengumpul sebarapa ramai orang untuk berarak ke sana tetapi malangnya hanya 20 orang yang mahu menyertai protes tersebut.

3. Bagi meng`cover' kemaluan AMK telah berpura-pura mempunyai agenda yang lebih hebat dari protes terhadap UTUSAN MALAYSIA dengan menghantar SMS ini.

“ Salam media. Mohon maaf. Dimaklumkan himpunan depan Utusan Malaysia Jln Chan Sow Lin ditunda ke tarikh lain. AMK akan adakan sidang media khas beri penjelasan Jumaat 20 Mei di Rest Pandan Kari Kepala Ikan Jln Yap Kwan Seng jam 12.30 tghari. Tksh."

Haha.. Memang jelas sekarang PKR dan pakatan pembangkang sudah hilang sokongan rakyat khususnya dalam melakukan protes jalanan sperti yang dirancang.

Sebaliknya PERKASA dan PEMUDA UMNO yang begitu ghairah menyatakan sokongan terhadap perjuangan UTUSAN MALAYSIA selama ini.

Nah, sekarang semua orang perlu buka mata dan pemikiran mereka bahawa PKR khasnya AMK hanya pandai berdrama semata-mata untuk menaikkan imej yang telah lama terjejas teruk.

Semoga AMK terkubur bersama PKR untuk selamanya. AMK Pengkhianat BANGSA...

No comments:

Post a Comment