Nuffnang Adds

Thursday 19 May 2011

AMK dan SHAM KETOT BACUL...


Sham Ketot yang kelihatan tinggi selepas diangkat pengikutnya semasa membuat kecoh pada majlis sumpah Datuk Eskay .. Haha Patut nampak tinggi..

Hari ini sekali lagi membuktikan Angkatan Muda Keadilan (AMK) menunjukkan mereka hanya berani berdemo di tempat  sendiri dan di masjid sahaja.

Lebih memalukan lagi, AMK membatalkan demo di depan Utusan Malaysia kerana turut dihadiri Perkasa dan PEMUDA UMNO. Turut serta PERKIDA yang turut sama mahu menunjukkan sokongan terhadap perjuangan UTUSAN MALAYSIA.

Lebih kurang 100 orang terdiri daripada penyokong perjuangan UTUSAN MALAYSIA telah berada di hadapan pejabat Utusan Malaysia sejak awal pagi lagi.

Lebih mengecewakan , pada pukul 11 pagi, sms AMK tersebar berbunyi “ Salam media. Mohon maaf. Dimaklumkan himpunan depan Utusan Malaysia Jln Chan Sow Lin ditunda ke tarikh lain. AMK akan adakan sidang media khas beri penjelasan Jumaat 20 Mei di Rest Pandan Kari Kepala Ikan Jln Yap Kwan Seng jam 12.30 tghari. Tksh."

Haha mana Sham ketot yang kononya berani untuk memperjuangkan Anwar Ibrahim tetapi apabila di PERKASA, Pemuda UMNO dan Perkida turut mahu serta terus jadi takut. haha..

 MAri baca laporan di bawah.. Cakapnyer AMK hebat sangat  tidak gentar la apa la ..


Ni la si pengecut yang kononnya tidak gentar tapi cancel sebab takut. Baca bawah..

KUALA LUMPUR: Angkatan Muda KEADILAN (AMK) akan meneruskan rancangan mereka untuk melakukan protes terhadap Utusan Malaysia Jumaat ini dengan menghantar memorandum bantahan terhadap Ketua Pengarangnya.
 
Timbalan Ketua Penerangan AMK, Rozan Azen Mat Rasip berkata pihaknya tidak gerun dengan Pertubuhan Pribumi Perkasa (Perkasa) yang dijadualkan turut berhimpun di tempat sama, kononnya bagi mempertahankan akhbar itu.

Lawak2. Mananya.. Takde pon. Cakap pumpangpumpang. Mana.. Rozan ke Sham Ketot ke mananya?

Berjuang di masjid boleh la. Itu bukannya berani tetapi bodoh. Kalau berani kenapa batalkan rancangan buat demo hari ini?

Nah, jelas semua ini hanya gimik Sham Ketot untuk menarik perhatian semata-mata yang sebenarnya dia takut untuk berjuang. 

Malu la kalau jadi ahli AMK ni. Cakap pum pang pum pang tapi hasil tiada.  Kalau jadi Sham Ketot dgn AJK yang lain  mesti dah menyorok dalam kelambu setahun. haha


No comments:

Post a Comment