Nuffnang Adds

Monday 9 May 2011

Lawan tetap lawan akan tinggal kenangan?

Tamatlah riwayat kesan degil..



Gempar.. Anwar Ibrahim dan Wan Azizah bakal `bersara' (lari la sebab dah kantoi) dengan melakukan peralihan kuasa demi kelangsungan PKR setelah begitu banyak pendedahan demi pendedahan mengenai salah laku mereka.

Hasil temubual dengan  beberapa pemimpin pusat PKR mendapati Anwar dan Azizah menjadi liabiliti kepada PKR dan pakatan pembangkang.

Justeru, Anwar dan Azizah telah mendapat tekanan yang hebat bukan sahaja dari Datuk T tetapi juga tekanan dari dalam parti serta pakatan pembangkang.

Menurut mereka lagi, sekiranya Anwar dan isteri terus menerus menerajui PKR pasti parti itu akan terkubur dari kancah politik negara selamanya pada PRU nanti.

Lebih baik letak jawatan dari terus merosakkan parti dan bangsa sendiri hanya demi untuk mencapai cita-cita sendiri (nak jadi PM) .

Sebenarnya Pas dan DAP pun sudah berpatah arang dengan Anwar tetapi terpaksa menunjukkan kesatuan yang baik untuk mempertahankan masalah moral Anwar demi meraih sokongan untuk PRU nanti.

Kita tunggu dan lihat.. Sekiranya benar dakwaan tersebut slogan `lawan tetap lawan' mainan politik Anwar akan tinggal kenangan.

2 comments:

  1. SELAGI PAS MENYATAKAN SOKONGAN, MEREKA TIDAK AKAN LARI DARI PKR. PENJENAYAH TIDAK AKAN JUGA MENGAKU KESALAHAN MEREKA.
    ANWAR ADALAH PEMBELOT DAN PENJENAYAH YANG PALING BESAR. KERAJAAN TERLALU BERI MUKA PADA SI GILA BABI INI.

    ReplyDelete
  2. Itu pun ayat2 org PKR yang dah mula sedar tentang Anwar Ibrahim auta. Biarlah dia. Tuhan akan tunjuk siapa yang benar. Insyallah.

    ReplyDelete