Nuffnang Adds

Wednesday 7 December 2011

Pas dikuasai anak menantu Nik Aziz...

Pas = Parti Anok beranok Sahaja




Masa PRU 2008 dulu, orang Pas kata Khairy Jamaluddin berkuasa lebih daripada Pak Lah. Mereka gunakan pelbagai dakyah-dakyah yang katanya PM Malaysia pada hari itu sebenarnya KJ.


TAPI.. sekarang NIK AZIZ pulak yang mahu anak menantu bertanding pada PRU ke 13 nanti. BUKAN SETAKAT MENANTU, ANAK NIK AZIZ pun akan bertanding.


Mana lebih teruk? Pak Lah dulu cuma menantu bertanding. Kali ini NIK AZIZ lagi melampau anak menantu semua nak letak jadi calon. Huhu. Menyedihkan...


Sudah dicanangkan oleh puak2 PAs yang  Nik Mohd Abduh  bertanding kerusi Parlimen Pengkalan Chepa dan  Abdul Ariffahmi Ab Rahman pula di katakan akan dicalonkan bertanding salah satu kerusi DUN di bawah Parlimen Machang. 


Mungkin Pas sekarang sudah tiada lagi orang yang boleh memimpin parti peliharaan DAP itu sampai anak menantu Nik Aziz diangkat jadi pemimpin. 




Inilah dia pengarang jantung Nik Aziz sekarang Ir. Ariffahmi  yang bakal bertanding pada PRU 13 nanti.



Belum dicampur dengan beberapa calon luar yang dipilih sebagai calon Pas di Kelantan menunjukkan teori di atas memang benar.



Saifuddin Nasution merupakan contoh orang luar yang menjadi ahli parlimen yang gagal berkhidmat di Machang  kerana yang pasti dia tidak kenal rakyat di situ.


Sebab itu calon anak tempatan perlu dipilih bagi menunjukkan masih ada rakyat Machang yang boleh menjadi pemimpin.



No comments:

Post a Comment